អាហហរ៨ប្រភេទដែលមិនខ្លាចឡើងទំងន់

អ្នកអាចទទួលទានដោយសេរីនូវពួកអាហារខាងក្រោមនេះ ដោយមិនចាំបាច់អំពីបរិមាណជាតិខ្លាញ់ក៍ដូច ជាផលអាក្រក់របស់វា ទៅដល់ទម្ងន់សរីរាង្គ  ។

១-ផ្លែប៉ោម : ផ្លែប៉ោមមានបរិមាណ pectin និង វិតាមីនC ដ៏ច្រើនមានប្រសិទ្ធទភាពបញ្ចុះលីពីដឈាមយ៉ាងល្អ ។

វិទ្យាស្ថានជាតិឈើហូបផ្លែជប៉ុន បានប្រកាសគម្រោងស្រាវជ្រាវមួយ ដែលក្នុងនោះអោយដឹងថា ៖

ទទួលទានផ្លែប៉ោម១-២ផ្លែ (400g)ក្នុងមួយថ្ងៃអាចជួយបញ្ចុះទាបជាតិខ្លាញ់ម្យ៉ាងក្នុងឈាម       (សារជាតិនេះបង្កការក្រិនរឹងសរសៃឈាមធ្វើអោយកើនគ្រោះថ្នាក់ស្រ្តូកនិងធ្វើអោយលើសឈាម ) ។

         ការស្រាវជ្រាវថ្មីបំផុតអោយដឹងថា ស្រ្តីភេទទទួលទានផ្លែប៉ោមល ៧៥ក្រាមក្នុងមួយថ្ងៃ អាចធ្វើ អោយ កូឡេស្តេរ៉ូលអាក្រក់ថយចុះ២៥ភាគរយ ទន្ទឹមនោះបង្កើនកូឡេស្តេរ៉ូលល្អ ។

         ទទួលទានផ្លែប៉ាមជួយអោយយើងមានអារម្មណ៍ឆ្អែត ដូចច្នេះទទួលទានផ្លែប៉ាមមួយផ្លែមុនពេលបាយ នឹងជួយអ្នកបញ្ចៀសបានពីការទទួលទានបាយច្រើន ។ ក្រៅពីនេះផ្លែប៉ោមនៅជួយបង្កើនបរិមាណវីតាមីនC បង្កើនភាពមាំគែមសរសៃឈាមនិងសមត្ថភាពប្រឆាំងរបស់សរីរាង្គ ។

Apple

២-ទំពំាងបាយជូរ : ទំពំាងបាយជូរ ទឹកទំពំាងបាយជូរនិងស្រាទំពាំងបាយជូរ សុទ្ធតែផ្ទុកresveratraol អាចធ្វើអោយថយចុះកូឡេស្តេរ៉ូលតាមធម្មជាតិ ។ ការពិសោធន៍លើសត្វក៍បញ្ជាក់ថា ទំពំាងបាយជូរនិងបណ្តា ផលិតផលពីទំពំាងបាយជូរអាចធ្វើថយចុះកូឡេស្តេរ៉ូលរារាំងការផ្ដុំប្លាកែត ។ អាស្រ័យហេតុនេះទំពំាងបាយជូរជា អាហារល្អបំផុតមួយសំម្រាប់អ្នកជំងឺមានបរិមាណលីពីដក្នុងឈាមខ្ពស់ ។
ទំពំាងបាយជូរ

៣-ពោត : ពោតមានផ្ទុកបរិមាណកាល់ស្យូមហ្វូសហ្វ័រ selen និង lecithin វីតាមីនE ដ៍ច្រើនមានប្រសិទិ្ធភាព បន្ថយកូឡេស្តេរ៉ូលក្នុងឈាម ។ ប្រទេសឥណ្ឌាហាក់ដូចពុំមានអ្នកជំងឺលើសឈាមនិងជំងឺសរសៃឈាមបេះដូង ច្រើន ព្រោះប្រជាជនប្រទេសនេះមានទំលាប់ប្រើប្រាស់ក្នុងមុខអាហារប្រចាំថ្ងៃរបស់ពួកគេ ។

Corn

៤-ខ្ទឹមស : ខ្ទឹមសអាចធ្វើអាយកូឡេស្តេរ៉ូលក្នុងឈាមថយចុះ និងទប់ស្កាត់កំណកឈាមជួយបង្កើនLipoprotein ដង់ស៊ីតេខ្ពស់ ។

៥-ដើមខ្ទឹមបារាំង : ក្រៅពីកាល់ស្យូម ហ្វូសហ័្វរ ដែក ស្ករ ប្រូតេអ៊ី វីតាមីនA, Cមើមខ្ទឹមបារាំងនៅផ្ទុក carotene និងជាតិសរសៃអាចបង្កើនភាពរំអិលក្រពះជួយកំចាត់ចោលជាតិសំណល់ក្នុងផ្លូវពោះវៀន រួមមានជាតិខ្លាញ់ មិនចាំបាច់ ។

៦-ទឹកដោះគោ : ទឹកដោះគោសំបូរអាស៊ីត whey និងកាល់ស្យូមអាចរារាំងការរងកកកូឡេស្តេរ៉ូលក្នុងគែម សរសៃរឈាម ។ ទន្ទឹមនោះទឹកដោះគោក៏មានឥទិ្ធពលបន្ថយបរិមាណសកូឡេស្តេរ៉ូលកកើតឡើងដោយសារ វារារាំងសកម្មភាពរបស់ពពួកអង់ហ្ស៊ីមសំយោគកូឡេស្តេរ៉ូល ។

7-ផ្សិត : ផ្សិតជាអាហារតំលៃសំបូរជីវជាតិវីតាមីន (B, C, D) និងសំបូរដែក Selen សូដ្យូម ប៉ូតាស្យូម ម៉ាញ៉ស្យូម និងហ្វូសហ្វ័រ ។ ក្រៅពីនេះបរិមាណប្រូតេអ៊ីក្នុងផ្សិតខ្ពស់ ប៉ុន្តែពុំសូវមានជាតិខ្លាញ់ ហេតុនេះវាជាជំរើសដ៏ សុវតិ្ថភាពសម្រាប់អ្នកលើសទម្ងន់ ឬ ចង់សម្រកទម្ងន់ ។

៨-ខ្ទឹមបារាំង : ក្នុងសមាសធាតុជីវជាតិរបស់ខ្ទឹមបារាំង ពុំត្រឹមតែមិនផ្ទុកជាតិខ្លាញ់ប៉ុណ្ណោះទេ តែនៅមានលទ្ធភាព រក្សាសម្ពាធឈាមស្ថិរភាពដំណើរការបញ្ចេញអំបិលក្នុងសរីរាង្គ បញ្ចៀសការផ្តុំអំបិលច្រើន ។ អាស្រ័យហេតុនេះ ខ្ទឹមបារាំងមានឥទិ្ធពលបញ្ចុះសម្ពាធឈាមយ៉ាងមានប្រសិទិ្ធភាពនិងសុវត្ថិភាពជាងពពួកថ្នាំបញ្ចុះសម្ពាធឈាម ។

Rewrite From: Raksmey Kampuchea Newspaper.
Picture is copy from another website.

 

Advertisements

Posted on October 30, 2012, in ជំនួយសុខភាព. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: